2014

Totalny brak nudy :)

Bardzo pracowity rok, wiele nowych, skomplikowanych wyzwań. Ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, eksperymentowanie, smaczek ryzyka, ... czyli to co Conceptownicy lubią najbardziej. Totalny brak nudy :)

W roku 2014 mieliśmy ten komfort, że mogliśmy się skupić na kilku dużych projektach.

Stworzyliśmy największą, jak do tej pory, grę na urządzenia mobilne Dorian Morriss (www.dorianmorris.com). Dorian Morris to przygodowa gra coachingowa zrealizowana w oparciu o wiedzę o ludzkim umyśle, teorie psychologiczne i testy kompetencyjne. Wcielając się w bohatera - Doriana Morrisa - gracz podąża tropami pozostawionymi przez jego dziadka, sławnego podróżnika. Przeżywa ciekawe przygody, rozwiązuje zagadki i zadania, w które wpleciony jest mechanizm analizy kompetencji. Dzięki temu, w finale dowiaduje się jakie są jego mocne i słabe strony, jaka profesja może być jego powołaniem oraz otrzymuje wskazówki dotyczące kierunków rozwoju jego umiejętności i kompetencji.

Wraz z naszymi Partnerami postanowiliśmy pójść za ciosem i uruchomić osobną markę, pod kątem gier z zakresu rozwoju osobistego - BrainFitGames.com. Równocześnie aktywnie nawiązywaliśmy kontakty z potencjalnymi inwestorami pod kątem zebrania budżetu pod kolejne gry.

Intensywnie pracowaliśmy nad aplikacją do skutecznego zarządzania firmą oraz zadaniami z elementami grywalizacji - iqMana.com. Platforma wystartowała na początku roku 2015. Mamy nadzieję, że zrewolucjonizuje ona nie tylko zarządzanie firmą, ale również samo myślenie o procesie zarządzania.

Stale rozwijamy nasz pierwszy duży projekt Instrukcja.pl, który cieszy się niesłabnącą popularnością. Intensywnie modernizujemy i rozbudowujemy przygotowując się do uruchomienia jego wersji językowych pod nową nazwą.

W 2014 kontynuowane były również prace nad platformą B2B. Jej wdrożenie ma znacząco wpłynąć na wzrost efektywności pracy naszej agencji oraz poprawę warunków współpracy z partnerami zewnętrznymi. Wartość projektu to ponad 1 mln zł.

Troszkę podróżowaliśmy po świecie w poszukiwaniu partnerów zagranicznych oraz możliwości związanych z rozwinięciem skrzydeł za granicą. Liczymy, że już w 2015 nasze wojaże zaprocentują....

Rozpoczęliśmy ścisłą współpracę z ICP Group SA, dla której zrealizowaliśmy kilka serwisów oraz aplikacji. Bardzo nas cieszy możliwość współpracy z dużym podmiotem działającym w obszarze incentive marketingu. Realizacja projektów dla ICP Group SA to dla nas spore wyzwanie. Praca - pracą, a my staramy się przy tym jak najszerzej wykorzystać szansę, jaką daje nam współdziałanie z profesjonalistami.

Czy poprawiliśmy wyniki finansowe w porównaniu z ubiegłym rokiem? Tak jest! To nasz kolejny sukces. Na naszej nowej stronie, w zakładce Inwestor, znajdziecie już niebawem szczegółowe informacje oraz nasze plany na przyszłość.

Ponadto Concepto udzielało się społecznie wspierając między innymi GroxTown Reggae Fest, Ultramaraton GWiNT Ultra Cross, Rajd na Orientację Oriento Expresso, wydarzenie kulturalne Trzęś Łbem Party, akcję Michalinka Mukolinka, Conceptualia.