2005

Pierwsze sukcesy

Marzec 2005. Grodziski urząd rejestruje agencję interaktywną Concepto z siedzibą... w piwnicy, małym pomieszczeniu o powierzchni 12 m2. Agencja początkowo korzysta z kontaktów zdobytych przez właściciela jako freelancer. W tym roku powstaje kluczowy, jak czas pokaże, produkt Concepto - Interaktywna Mapa, aplikacja umożliwiająca publikację map na stronach internetowych, co otwiera drogę by lokalne witryny miast i powiatów prezentowały swoje atrakcje turystyczne. To autorskie rozwiązanie, które wymyślił i zaprogramował sam właściciel w ciągu 3 lat sprzedało się w blisko 50 miastach. Sukces ten znacząco wpłynął na dalsze losy agencji oraz strategię firmy, która mocno zdywersyfikowała swoje usługi, tworząc gotowe do adaptacji produkty. W tym to roku powstaje jeden z pierwszych w okolicy system do sprzedaży pizzy online, który z powodzeniem działa do dziś (www.pepino.com.pl). W tym roku powstały również dwa pierwsze portale: turystyczny (www.mapapolski.com.pl) oraz wyszukiwarka i porównywarka pizzerii (www.smacznapizza.pl), które pośrednio miały promować kluczowe produkty.